piątek, 24 stycznia 2014

Na przekór zimie

W Art-Piaskownicy na początku stycznia ruszyło wyzwanie liftowe pięknej kartki Primii.




 
Od razu wiedziałam, że wezmę w nim udział. Był tylko jeden problem - długo nie mogłam się zdecydować, jakie dobrać kolory. Tworzenie kartki okazało się bardziej pracochłonne niż myślałam - z powodu mojego gapiostwa. Kiedy już idealnie dobrałam kolory, namęczyłam się ze zwinięciem papieru w ładne ruloniki i wzięłam się za okładanie kwiatów, zorientowałam się, że coś mi nie gra. Źle wycięłam papier i ruloniki układały się w innym kierunku, niż powinny. Postanowiłam się nie poddawać i zrobiłam bazę od nowa.W końcu, na przekór zimie, powstała wiosenna karteczka z energetyzująco zielonym tłem.







Oczywiście stworzona na to wyzwanie "nieudana" baza zostanie wykorzystana - za dużo się nad nią namęczyłam. Jak już ułożę odpowiednio kwiatki i koronki, opublikuję efekt zmagań w kolejnym poście.

2 komentarze:

  1. och WIOSNO ... czy żeś tu się schowała SUPER! dziękuję za udział w wyzwaniu AP :)

    edit: usuń proszę moderowanie komentarzy ......... wpisywanie znaków kodu jest bardzo czasochłonne :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję.
    Przepraszam za utrudnienia, wyleciało mi to z głowy - już usunięte.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)